Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2007 17:49 - Не ми подарявайте телефон
Автор: kiro Категория: Забавление   
Прочетен: 7188 Коментари: 20 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вижте сега. Останах без телефон. Не бързайте да ми подарявате. Не бързайте да ми навирате слушалка в ръцете. Чуйте ме какво искам да ви кажа.

Според мобилните ни оператори аз дори не живея в тази страна, тъй като те твърдят, че имат над 8 милиона абоната, да не кажа 9, пък тук сме само 7.

Аз съм човек различен от вас. Всеки един, който чете това, знае, че аз съм различен. Различен, защото нямам телефон.

Дет се вика, ще се запозная с някоя атрактивна мома и ще и кажа: дай си мейла, че аз телефон нямам. Тя ще иска да ме потърси посред нощ за страстен секс, но няма да може, защото няма как да ме извика. (Тва последното е фикция, мен не ме търсят госпожици ъндър прешър)

Няколко седмици нямам телефон и се чувствам добре. Дори незнам дали имам смс-и. Въобще не ми пука. Искам да въртя бизнес без телефон. Сигурно става. Не може да не става. Искам да издържа една година...

Но, защо нямам телефон. Ами, счупих си го сам. Един ден след ужасно изнервящ разговор свършващ с : “Абе аз що не ти е*а майката?” натискайки гневно червения бутон един глас ми проговори :”Dude (да, не каза пич, а каза Дю-ю-ю-д), защо не прекъснеш мъката с шибaния ти телефон, сега?”

“Да, бе”, казах си - “Ще взема да му разбия мутрата на този малък нещастник в цимента на пода. И Вземи-и-и-и-и-и тази мозайка. Още дишаш? Вземи-и-и-и-и този шут... Ти малко мръсно копеле, който си ме будил с идиотиите на наркоманизираните ми приятелчета и инфантилните обаждания от куп миндили... Ти малък олигофрен, който си ме будил в 6 заради забравена аларма.... и си спял, като е трябвало да ме събудиш.”

image

(кликни на снимката за по-добро изображение)

Nokia 6801 най-продавания телефон в света за незнам си коя година, днес е труп. Най-продаван заради възможността да пишеш SMS на китайски.... че с тия 40 или 80 хил йероглифа няма къде да ги съберат в няколко бутончета. Снимка: АЗ

“Ти малка пластмасово-финландско-китайска гад”. Умри-и-и-и и си заври шибаната сим карта по-навътре, не само под батерийката, ами си я заври в под дисплея, малък капут.

Днес той лежи в кухнята и чака някой да го изхвърли.

Всеки иска оттогава да ми подарява телефон... Ама чакайте малко... Не искам... Как пък толкова оферти се появиха... Добре де, ако има Wi Fi мога да се разубедя и то само заради интернета, но иначе се съмнявам, че бих ползвал такава гад отново. И главата ми е по-добре. И вчера медитирах за първи път.

Ако искате да ме намерите

kiro@dnes.bg




Гласувай:
0



1. tattoo - :)
09.05.2007 17:54
COOOOL :) KILL YOUR PHONE
цитирай
2. andreytcho - къф телефон бе
09.05.2007 17:58
подарявам ти пeйджър и като звънне да знаеш- искам твоя задник...........!!!!

хаха
цитирай
3. viovioi - Това е момент на афект! Познато чувство.
09.05.2007 18:08
Още утре ще хукнеш в някой сервиз, или магазин /дал бог/Имам познат зъболекар,той няма и никога не е имал телефон. Полюбопитствах защо и той ми каза: мобилния телефон е ирационална вещ??Моето мнение обаче не съвпада с това.Аз имам два.
цитирай
4. gataca - gotina snimka
09.05.2007 19:07
gotina snimka
цитирай
5. cefulesteven - Сега се крий. Нокия ще ти пращат през ...
09.05.2007 21:20
Сега се крий.
Нокия ще ти пращат през месец нови чудесии.
По - добра реклама на Нокия не бях виждал.

"Само който има фобия от телефони, може да мрази този модел Нокия."

Така ми прозвуча.

:)
цитирай
6. fallon - Браво!
09.05.2007 21:29
Пич, адски ме кефиш! Само заради това ще гласувам за блога ти! Браво!
цитирай
7. rann - а така. бурни аплаудси. оправи ми ...
09.05.2007 21:41
а така. бурни аплаудси. оправи ми деня(вечерта) и ми вдъхна нова надежда, че не съм сама срещу телефоните. Моя е перманентно изключен. Не ми дават да го чупя... тъй че преживях тоя кеф с твоя помощ :D
цитирай
8. анонимен - DJADJAFKI
09.05.2007 23:35
NJKOI SAVREMENNI 4UDESA SPADAT KAM KATEGORIJTA NA DJADJAFKITE-ILI TE KEFJT ILI TE NERVJT.KIRO,NE GO POEMAI 4AK TOLKOVA NAVATRE.OGATO SI KUPI6 NOV I 4UE6 ZVUKA DUDE-IZKLYU4I DJADJAFKATA,IZLIZA PO EVTINO,PAK I NE V MOBILNIJ TI E PROBLEMA.
цитирай
9. mitko69 - Хм
10.05.2007 08:10
А да ти е хрумвало, че можеш просто да го изключиш? Подкрепям анонимния преди мен

Остани със здраве!
цитирай
10. анонимен - aneto
10.05.2007 09:48
eto na takova mom4e se vika evala sega vodi kade kade po spokoen givot bez tormoz vuv 2 prez no6ta bravo i dano iskara6 ziala godina
цитирай
11. marshmallow - Браво на теб!
10.05.2007 10:04
Колко пъти ми се искало да запратя и моята гадинка в стената..., просто все не намирам смелост :)
цитирай
12. анонимен - писна ми!!
10.05.2007 10:17
Писна ми да ги разнасям 2 мобилни навсякаде с мен кадето и да отида те са с мен и да не забравяме портмоне и ключове.Въпряки това на мен мобилните ми служат вярно.Но ми се ще и да отклячват врати с натискане на 1 копче , омръзнаха ми тия ключове, на работа в къщи, карай да върви....
цитирай
13. vasschu - ДА БЕ!!!
10.05.2007 10:18
Сто процента си без телефон! За това въртиш сметка на моя нали?
Някой да вземе да му подари телефон най-накрая :p
цитирай
14. анонимен - Бравоооо и на мен много ми се иска и ...
10.05.2007 10:21
Бравоооо и на мен много ми се иска и телефона , и телевизора , и радиото и в гората за една година ама...:(( Айде в някой друг живот:))
ПоЗдрави
цитирай
15. анонимен - психо
10.05.2007 13:25
Хей, Киро според мен състоянието в което си изпаднал си е нервна криза. Обърни се за помощ към психиатър или си смени работата :P Наистина си излязал от релси ;)
цитирай
16. анонимен - От доста време ти забелязвам пис...
10.05.2007 16:02
От доста време ти забелязвам писанията и много ти се кефя, редовен читател съм ти) това с телефона е изпитано, но за съжаление (дано ти издържиш една цяла година)аз не успях.Сега се научих... има едно много симпатично бутонче OFF и...съм само в оригинал, оставам на мнението "на който му трябвам ще ме намери")))щото иначе просто не се издържа нечовешко е на моменти)
цитирай
17. анонимен - И аз съм така
10.05.2007 20:43
То и аз като зъболекаря никога не съм имал мобифон. Не бързайте да сочите слепоочието си с пръст. Така си прецених в зората на мобилните комуникации и така си и останах. На който наистина му трябвам(и мен ме търсят понякога) ме намира без проблем. Просто са ми спестени куп ненужни и отвличащи разговори и така мога да се съсредоточа в работата си.
цитирай
18. breathe - Пич, ти си номер 1! :)))) Това е ме...
10.05.2007 21:47
Пич, ти си номер 1! :)))) Това е мегаяк пост! Браво! Кил ем ол! Хахаха!
цитирай
19. анонимен - supportive
30.05.2007 11:20
1998-ma Pyrvi cell phone - golqm kef ,umirah si da govorq (da mi zvynnqt), abonamentnata taksa be poveche ot razgovorite.Just a student...
2001/02-a Nestata veche se normaliziraha izpolzvah si GSM po prednaznachenie - govoreh :-)
2003-ta Nestata vzeha da stavat seriozni , pyrvi priznaci na umora
2004-do sega Vse oste imam cell-nqma kak , no e nonstop v mute mode i samo proslushvam voice mail-a prez chas i provejdam samo i edinstveno selective calls, do takava stepen sym iznerven ot tezi shibani telefoni .....
цитирай
20. анонимен - И аз опитах ама......
10.09.2007 01:15
Един път мн здраво се ядосах на моя телефон и го истрелях в тавана на стаята с ясната цел да го потроша амаааа...... за съжаление свалих мазилката а на здравото животно нищо му нямаше, и още си го имам тва е телефона за сички които искат да строшат стената от ят! Mitsubishi m222i
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiro
Категория: Забавление
Прочетен: 3284923
Постинги: 188
Коментари: 3253
Гласове: 3905
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930