Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2006 12:00 - УЖАС! ШОК НОВИНА: - Азис в тежка депресия !!!!!
Автор: kiro Категория: Новини   
Прочетен: 31690 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2006 14:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

АЗИС В ТЕЖКА ДЕПРЕСИЯ!

image

Видимо ядосан младеж с не-"гей" излъчване тип НСА служи за възглавница на Азис срещу хонорар от 50 кинта и се моли някой приятел да не го види. Снимка: Съни Мюзик

Oфициален прес релийз от щаба на Азис - Сънни Мюзик

 


 

 

Той отказвал всякакви участия и ангажименти, издават от "Сьнни мюзик". Освен тези волности, звездата говори несвьрзано, а на моменти пьлни глупости. (ахааааа – бел.К.)

Личният му психиЯтьр, дори вдигнал рьце и споделил пред продуцента на звездата, че Азис наистина се нуждае от по сериозни медицински грижи. (едно тиренце само, ама аре минава – бел.К.) Изпълтелят по цял ден не спирал да говори и пише само за книгата си, която се очаква да срине книжния пазар в 100 000-ен тираж!

Четивото се е превьрнало ("ь" не е "ъ" - бел.К.) вьв фикс идея за певеца, който наскоро се окичи с един от най-скьпите часовници в Бьлгария. (все някъде требваше да му намерим мястото и на часовника – бел.К.)

Книгата "Аз, Азис" се очаква през март тази година и доста от хората в родния шоубизнес няма да са вьв вьзтрорг от написаното в нея, защото както Кралят на фолка сам казва:-"В нея ще се лее крьв, без да ми мигне окото за това, кой какво ще си каже или помисли!"

Дали ще ни зарадва с искреността си, когато говори за своите известни приятелки и за себе си, остава само да гадаем. Защото от един "луд", се очаква всичко!

Лудостта му стигнала до там, че наскоро дори се сбил с група фенове, които го чакали пред гримьорната на дискотека, в която имал ангажимент. Доброто вьзпитание явно не е познато на нашата звезда, която твьрдо е решила да се превьрне в писател!



Ех, Вазов на 21-и век !!! Добре, че си ти да спасиш културата, за което ще сме ти вечно задължени. Толкова ще съм ти задължен, че ще ти прочета и книгата даже. Предлагам и да има саундтрак към нея. Диск с песен “Моята борба”. България... посрещни своята легенда... Азис!!!

Като се замисля , на колко рафтове, лавици и библиотеки ще сложат “Аз, Азис” с гордост.. ей така за пред гости , за да се види, какво културно семейство сме.

Очаквайте продължение... защото легендите не умират сами.

За още идиотски историйки кликнете тук



Доста хора от обкрьжението на Азис са сериозно загрижени за неговото психическо сьстояние напоследък. (По-добре късно, отколкото никога – бел.К.)


Тагове:   Азис,   ужас,   шок,   депресия,   новина,


Гласувай:
0



1. lavanis - ujas
20.02.2006 13:21
e tova e porednata prostotiq (knigata). nqkoi hora qvno mnogo naseriozno sa se vzeli. che da vzema i az kniga da napisha
цитирай
2. xamctepa - Напипай гооо!
20.02.2006 16:39
В ръцете твои само то да си играаааеее!
цитирай
3. estrella - Спокойно, ще им мине...
20.02.2006 19:15
И на ПР-ите и на онзи, чието име ми е неприятно да произнеса...;)
цитирай
4. erato - що пък злоба???
20.02.2006 22:01
просто не обичаме чалгъ'тъ
цитирай
5. arnette - Срам, не срам
21.02.2006 01:20
Но ще я прочета!
цитирай
6. erato - че не е гей, всеки знае;)
22.02.2006 20:14
даже и 84 годишната ми баба
цитирай
7. анонимен - Извини ме Колега от Миналото, но ще заема позицията на коментарчето ти.
12.03.2006 13:22
Аре стига бре! - Ти пък...
Е що пък Азис?!
Аз чух, че на Предаторчето не му понася нещо.
Брюнетът го бил дразнел, щото не си подвива опашката и той по логиката "който не е с мен е против мен" не може да надрасне ЕГОто си, за което обвиняваше същия този Брюнет.

Ама какво ли зная аз.
Аз съм про-сто про-ст про-грамист, който нЕма ама грам Интелект в главата си.
Друго е да си Предатор...

ж

ПС: Нищо лично, Предаторе.
Про-сто се погледни отстрани.
/от времената, за които хал хабер представа си нямам/
цитирай
8. анонимен - Дори ще я удвоя, че да може и Колегата Предатор да се изкаже.
12.03.2006 13:22
Тази позиция я запазвам за теб, Предаторе!

Изкажи се и ти тук, че да не правим сеир на "булите", защото за разлика от теб /дано да греша/ - на мен не ми е потребно /доказва го самият факт, че ти не ме припознаваш като блогър отпреди... "ловърските ми шаренийки"/. Значи съм предпочитал да бъда встрани.
И така от 24 октомври 2008-ма до 15 юли 2012-та.
цитирай
9. svetev - Поздрави!
14.03.2012 09:36
За всички почитатели на травестита:
http://vbox7.com/play:cc2658656f !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiro
Категория: Забавление
Прочетен: 3282927
Постинги: 188
Коментари: 3253
Гласове: 3905
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930