Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2006 18:38 - BG PR - глупостта не отвръща на удара (2 част)
Автор: kiro Категория: Новини   
Прочетен: 7614 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2006 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Продължаваме със серията : "Бисери от родните връзки с обществеността".
Главен герой отново е Светла Русева.

Нали знаете, че лудите в началото излгеждата като че ли да са нормални. Аз смея ли се на прес рилийза по-долу или не се смея... познайте сами.

 

AGENCY FOR BULGARIAN ARTISTS

PART OF SOFIA MUSIC ENTERPRISES

ПЕТЪР ДЕЛЧЕВ

Има удовлоствието да Ви покани

на коктейл по повод издаването на стихосбирката

ЛУД ЗА ОБИЧАНЕ

"Луд за обичане" е заглавието на първата стихосбирка на Петър Делчев. А лудият е Петър Делчев или, както ние най-добре го познаваме, k2! Дългоочакваната му книга, издание на Сдружение "Словото", е вече факт! Озъбен или нежен, скандален или мъдър, авторът е събрал в нея един истински, реален живот. Не онзи с помпозните думи и красивите панделки, а този - истинският, такъв, какъвто е. И макар че уж го познаваме, ще бъдем искрено изненадани от оригиналния и дълбок поглед на Петър Делчев.

Петър Делчев е женен с две деца /момче и момиче/. .Живее в Лозен. Има домашен любимец папагал, който  тепърва учи да говори докато го къпе с душа. Бил е гребец, катерач, барман...Сега се занимава със саниране на сгради. Обича да казва, когато отива на работа, че отива да „виси”. Обича катеренето. За това и nick-а му в интернет е на върха К2.Обича безкрайно много и морето. За него то е едно добро предизвикателство. До толкова, че мисли да го предизвика това лято. Даже в момента си прави лодката. Пише и разкази. И може би това ще е следващата му книга.


 


 


Здравейте, г-н Делчев.
Не ви познавам, но от информацията, която получих за вас и кратката ви артистична биография дадена по-горе смея да ви помоля от цялата си душа и сърце да не предизвиквате морето. 

На първо място за вас разбрах, че най-много обичате да си къпете папагала с душ. Или да "висите". Трудовата ви биография също беше изчерпателна. Я се замислете, вие ли сте това или някой непознат?

 



За още идиотски историйки кликнете тук


Тагове:   BG,   отвръща,   не,


Гласувай:
0



1. xamctepa - ахахахахахаххаахах
13.02.2006 19:09
Не, тука се смях наистина с глас.

Пускам си веднага:
Руси Русев - Бургаски вечери.mp3
и веднага непосредствено след това:
Deep Zone Project ft Elvis - I challenge you.mp3
цитирай
2. estrella - Достоевски
13.02.2006 19:19
Виктор Юго, Верлен, Мопасан, Шекпир, Сервантес и ЦЯЛАТА пишеща гилдия от живи и мъртви поети седи и в бездиханно съзерцание попива Светлената мъдрост!
цитирай
3. radost4e - хммм
13.02.2006 21:23
аз вече нямам думи след тези 2 прессъобщения... ама к2 е един заядливко (поне към мен) от един друг форум, така че милата картинка как си чипка пилето допълва представата ми за него!
цитирай
4. arnette - щеше да е смешно ако не беше толкова жалко
13.02.2006 22:25
дори човек който никога не се е занимавал с пр в живота си би спретнал подобър рилийз
какво правят тези хора кой ги наема защо за бога?
цитирай
5. dinka - май вече свиквам...
14.02.2006 10:27
Май наистина свиквам с тази БГ форма на PR и някак не обръщам внимание на ЪпсурТЪ в него...
Живота ме е срещал с много PR-и и смея да твърдя, че тяхната школа е нещо като "Неопределените Науки" в Невидимия Университет... :)

цитирай
6. анонимен - Де двето
13.03.2006 14:57
Ще предизвика морето ли ве?!? Тоя дето обичал да му виси? А папагала научил ли се е да говори или е починал под душа? Мисля, че отговорите на тези въпроси ще ги намерим в стихосбирката"Луд за връзване през шията и ритане на табуретката"
цитирай
7. анонимен - dorhuya
27.04.2006 22:02
a href = 'http://www.apples.com'dorhuya/a http://www.apples.com ; Thanks!
цитирай
8. анонимен - кире
28.04.2006 15:19
аз го познавам тоя с папагала и че е луд луд е.
ей сега като се върне от роледната си лудост ще ти го праня да се разберете :P
цитирай
9. анонимен - Привет на всички!
29.04.2006 17:47
Току що си изкъпах папагала и сега му се любувам! :)
Това място ми се стори интересно. Предложението на таборетобутача ме зарадва - ако върнат смъртните присъди в БГ дано го наемат.
По по-сериозният въпрос:
И аз когато прочетох за първи път горния текст почти се разхълцах. Видях го в един вестник. Не съм наемал никого да бъде мой пиар, защото не мога да си го позволя. Една моя позната имала една нейна позната, която имала един познат, който имал приятел мим. А аз търсех мим, който по време на представянето на книжката да онагледи няколко стиха. Намерих го и на него наистина платих най-почтено за прекрасно свършената работа. Освен това не съм нито в шоу бизнеса, нито в някакви подобни среди. Написах книга. Хубава е. Представих я сред приятелите си в един пиано бар. Стана купон. Не знаех, че някой ме е представлявал някъде. Но ми е все едно. Сега отивам да се поразходя в това ъгълче на нета. На онзи, дето имал взимане-даване с мен в друг форум ще кажа, че мен ме има само на едно място - Хулите. Ако си наакал нещо там ще си го отнасяш всеки път, когато ми е интерсно да го правя. А инак хич не ми е смешно, защото виждам посредственост навсякъде, но понякога тя набира сили с малко пиар и реклама. Времето мери, аз съм дребосък по темата. Както и да е.
Боли ме само за поезията. А колкото до предизвикването на морето - не схванах от изложението на подаващия темата защо да не го правя, но наистина не бих употребил думата "предизвиквам". Съотнесена към морето е грозна. По-скоро бих казал "дано е благосклонно да ме пусне"... Беше ми приятно!:)
цитирай
10. advocate - Светла Русева
21.09.2006 02:45
И все пак, коя е Светла Русева?
цитирай
11. анонимен - ZDRAWEJ
07.01.2008 13:06
MIMI SYM OT ARAPQ - 1986 GODINA
E-MAIL: MARIABEDROVA@ABV.BG
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiro
Категория: Забавление
Прочетен: 3285247
Постинги: 188
Коментари: 3253
Гласове: 3905
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930