Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2007 14:18 - Защо никога не сънувам секс?
Автор: kiro Категория: Забавление   
Прочетен: 5926 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 28.11.2007 11:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

(Предупреждение - този постинг не съдържа нецензурни думи, но поради характера си на "отвлеченост", едва ли ще бъде интересен на читателите на този блог)

Дали е нормално да сънуваш мацката от фронт офиса на инвестиционния ти посредник. Дали е възможно да сънуваш красиви жени въобще без да правиш секс с тях (насън имам предвид)?

Мисля че бавно и системно откачам, или полудявам или ако трябва да го кажа в обратен смисъл, започвам да губя разсъдъка си. От няколко дни не проумявам, какво може да ме накара да сънувам подобни неща.

Ето вчера например. Заспивам и така заспивайки се вмъквам в офиса на Бенчмарк, за да питам Рени, кога е крайния срок да участвам в IPO-то на Трейс груп. Влизам в стаята и, а там вместо само нея има огромна зала и цял семинар.

Все хора с костюми, пък аз влизам със суичър. Всички пушат цигари на големи маси и гледат чичка, които говори нещо. Сядам на маса само със служителки. Те са толкова много, че е чак смущaващо.

Чувствам се като първокласник и въпреки подаденото от Рени кафе, само мълча. Както си мълча принципно. И защо нося суичър мамка му. Поне в съня си можех да бъда елегантен, след като наяве не съм.

Гледам как красиво пушат цигари и си мълча.

Тогава осъзнавам, че сънувам. Но защо по дяволите се замислям сънувам това. Тъкмо решавам да напусна този сън, но се разубеждавам сам и оставам да погледам момичетата със зелените очи.

Но как, отговорете ми как можеш да сънуваш момиче със зелени очи и то как пуши. Защо не сънувам жени, които правят секс. Защо не съм обикновен човек. Защо сънувам как подемам високоинтелектуален разговор, на който не му се чуват думите, за да го ползвам по-късно поне в реалния живот.

Не съм доволен от съня си. Не съм доволен, че сънищата вместо да сбъдват желания започват да си живеят собствен живот. Искам секс поне насън. Какво се случва в главата ми. Защо тази глава ме тормози и най-вече ме държи на сухо ДОРИ НАСЪН.

Събудих се в 6. Станах в 7. Още мисля.

Днес пак ще ида да плувам. Надявам се спортът да ме изтощи и поне да не сънувам.

От всичко пък най-мразя романтични сънища, които са безсмислени. Видял си някое красиво момиче и хоп – тя ти казва , че е влюбена в теб и склонява глава в скута ти.
(Но не да ти направи свирка, перверзнико)

Точно на най-хубавия момент мозъкът се включва и когато си най-щастлив ти казва: Споко бе, ебавам те!

Ебавал ме бил. Ако той ме ебава, това е отмъщение за наркотиците и алкохола предполагам. От тук пък се запитвам, защо кокаинът на сън винаги има упойващ ефект, а цигарите нямат вкус. Като се замисля никога на сън не съм пушил трева.

Като малък сънувах, че се материализирам посред нощ на съседната улица и намирам чувал с оригинални matchbox колички. Ако си живял по времето на соца сигурно разбираш какво точно означава това. Тъй като ясно съзнавах, че сънувам, посетих началника на сънищата и той (благороден старец с одежди на магьосник) ми даде да подпиша договор, който ми разрешава да пренеса пред митницата на сънищата този чувал с колички.

Да, ама не.

Най-големият ми кошмар – един далматинец с крила дращи по стъклото отвън и иска да влезе или пък Мъглата. Тя е жена от съчки и мрак, с две бели точки вместо очи и напълно няма. Кума Лиса – лисица с размерите на възрастна жена, ходи на два крака и е облечена в народна носия със забрадка.

Първата мацка – абсолютен лидер на всички класации. Участвала е в най-различни форми на сънища и в най-различни роли. Печелила е ролята както и на фаталната жена, така и на безсмъртната любима и мамка му не мога да разбера, защо в нито една серия на тези сънища аз не и навредих, въпреки че в повечето бях жертвата.

... изглежда сериите не са свързани.

Никога не съм умирал насън. Казват, е ако умреш насън умираш и наяве. А как са го разбрали не знам.

Какво знаят учените за сънищата. Има ли дрога за по-яки сънища, някакво хапче. Не ми пробутвайте халюциногени плийс. Не ми харесва идеята.

Въобще незнам за учените, какво могат и каво не, но ако имат някакъв метод за управление на сънищата да го казват сега, защото ми писна да сънувам без да има смисъл от това.

LISTEN: Tiamat – a deeper kind of slumber

2007-10-24

 


ОЩЕ от блога ми ТУК

или
Виж ме на глобалната интернет карта




Гласувай:
0



1. felixkotkov - Отговорът ми, Киро
24.10.2007 14:30
е филмът "The Science of Sleep"
цитирай
2. julllinkata - Не сънуваш, за да може да правиш нещата наяве:)
24.10.2007 14:54
Така де,лично аз ако сънувам как се храня,разговарям,пуша и правя секс,наистина няма да имам грам стимул да ставам от леглото.А на приспивателни нон стоп изобщо не звучи блазнещо:)Освен това,внимавай какво си пожелаваш.Аз един единствен път съм сънувала секс и беше най-не-еротичното и потрисащо изживяване....
цитирай
3. soho - Аз на сън и секс съм правила (което ...
24.10.2007 15:02
Аз на сън и секс съм правила (което знаеш много добре, щот съм ти споделяла), и съм се напушвала и съм се напивала. Всичко съм правила насън и това не ме кара да не си живея живота на яве. А иначе ето малко и от мен за сънищата:

http://soho.blog.bg/viewpost.php?id=109488

Може и да си отговориш на някой от въпросите.


цитирай
4. vita - брато,
24.10.2007 16:23
много трева пушиш. Спри, и ще почнеш да сънуваш, гаранция ;)
цитирай
5. branchbearer - Относно умирането
25.10.2007 11:57
Аз самата съм сънувала как съм на прага на смъртта, но не умирам никога в съня. Също така съм сънувала момент преди смъртта и после след нея как съм някакъв дух или нещо от рода. Не знам... Аз поне съм наясно защо си сънувам сънищата, те винаги са отражение на нещото, което най-много ми е оставило следа в съзнанието от деня. Но секс на сън не е имало май до сега. (:
цитирай
6. kvv - Да чуем верния отговор...
25.10.2007 13:10
Според скромното тълкуване на Фройд от един приятел и моето до-усмисляне на неговото тълкуване (И двамата, разбира се сме психиатри с 30 годишен стаж), няма нищо нередно с теб.
Първо, желание за секс или казано по друг начин - си просто незодоволен, може да се изтълкува от нечии сън, ако сънят съдържа:
Вода; Падаща, плискаща, извираща, абе вода;
Катерене по стълби; Дълго, уморително, безкрайно и бавно катерено по стълби;
Случайно сънуване на човек (не зависимо от какъв пол) които познаваш и за който никога, ама НИКОГА не би се сетил наяве.
Помпа; Ритмично работеща помпа, без да спира, навътре-навън, навътре/навън... виж това си го измислих;
P.S. Интересно, ако сънуваш СЕКС (ама яко!), дали означава че искаш да се катериш по стълби? Обещавам да го питам Фройд, ако го видя.
цитирай
7. анонимен - Вал
27.10.2007 13:31
Можеш да ги намериш отговори в някои от книжките на Карлос Кастанеда. Различни нива на осъзнаване, какво е сън и какво не, как да избираш какво да сънуваш... и какво да пушиш;-) Интересни истории от света на древните мексикански магьосници;-) И да не намериш отговори, поне ще се забавляваш с една алтернативна гледна точка - цинична и мистична;-)
P.S. От това, което съм чела (и гледала) в блога ти, Киро, напомняш на главния герой ;-)
цитирай
8. andreytcho - :)
29.10.2007 11:02
Няма лошо в това да не сънуваш сексуални неща, аз лично страдам от обратното и мисля че вече свършвам повече от колкото е полезно.
цитирай
9. анонимен - що ме триеш бе ръб грозен
27.08.2008 16:35
що ме триеш бе ръб грозен
цитирай
10. kiro - @ 9
27.08.2008 17:40
хехе, не се възмущавай, нали си анонимен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiro
Категория: Забавление
Прочетен: 3285115
Постинги: 188
Коментари: 3253
Гласове: 3905
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930